Firmowe kalendarze to idealny sposób na promocję firmy – są nie tylko praktycznym gadżetem, ale przy okazji skuteczną formą reklamy. Aby dobrze spełniały swoją rolę, powinny odznaczać się prostym, uniwersalnym wzorem i zachować praktyczną formę. W jaki więc sposób zaprojektować idealny kalendarz firmowy? Przeczytaj poniższy tekst, aby dowiedzieć się więcej.
Blog
Na naszym blogu mogą Państwo znaleźć interesujące artykuły dotyczące m.in. reklamy, marketingu czy nowoczesnych technologii drukarskich. Po zapoznaniu się z publikowanymi przez nas tekstami zdobędą Państwo wiedzę nie tylko o nowoczesnych technikach pracy w zakładzie drukarskim. Dowiedzą się Państwo również, jak w praktyce wykorzystać współczesne możliwości technologiczne, aby stworzyć spójny i przyjazny klientom wizerunek firmy.
Pieczęć firmowa nie jest wymagana przepisami prawa. Warto jednak ją mieć, ponieważ stanowi duże ułatwienie w prowadzeniu firmy. Poza tym zwiększa prestiż firmy. Pieczęć wykorzystywana jest w różnych sytuacjach. Najczęściej znakuje się nią dokumenty, pisma czy zamówienia handlowe. Przydaje się również, gdy konieczne jest szybkie podanie niezbędnych danych firmowych.
Druk solwentowy nazywany jest również drukiem wielkoformatowym. Polega na wykorzystaniu do drukowania tuszy na bazie rozpuszczalników organicznych. Z tego powodu druk ten jest bardzo wytrzymały i można go stosować na podłożach różnego typu. Wykorzystuje się go najczęściej do tworzenia wydruków w miejscach, które są narażone na negatywne czynniki środowiskowe oraz na płaszczyznach, na których niemożliwe jest drukowanie atramentami na bazie wody.
Dzięki różnorodnym technikom drukarskim możliwa jest realizacja różnych pomysłów na gadżety reklamowe. Wybór odpowiedniej techniki jest uzależniony od tego, jaki efekt chce się uzyskać oraz na czym ma zostać wykonany nadruk. Dzięki dobrze wykonanemu drukowi można zyskać ciekawy, spersonalizowany gadżet, który będzie służył jako doskonała reklama.
Proces przygotowania prasy drukowanej, książek i innych publikacji jest wieloetapowy. Wymaga wiedzy i dużego doświadczenia, a także właściwych materiałów (odpowiednich tuszów i papieru, a także oprogramowania).
Gadżety reklamowe są jednym z najstarszych elementów w działaniach marketingowych. Pomimo że większość działań prowadzonych jest obecnie przez internet, gadżety nadal są stosowane przez wiele przedsiębiorstw ze względu na wysoką skuteczność.