Blog


Na naszym blogu mogą Państwo znaleźć interesujące artykuły dotyczące m.in. reklamy, marketingu czy nowoczesnych technologii drukarskich. Po zapoznaniu się z publikowanymi przez nas tekstami zdobędą Państwo wiedzę nie tylko o nowoczesnych technikach pracy w zakładzie drukarskim. Dowiedzą się Państwo również, jak w praktyce wykorzystać współczesne możliwości technologiczne, aby stworzyć spójny i przyjazny klientom wizerunek firmy.


kartki z kalendarza

Kalendarz to nieoceniony pomocnik w codziennym życiu, który umożliwia planowanie czasu oraz pełni funkcję skutecznego narzędzia marketingowego. Dzięki różnorodności formatów, można je dostosować do potrzeb klientów, a jednocześnie pełnią funkcje reklamowe. Ich obecność w przestrzeni domowej czy biurowej sprawia, że przekaz jest systematycznie utrwalany. W artykule zostaną omówione etapy tworzenia kalendarza reklamowego, techniki druku, trendy w projektowaniu oraz korzyści płynące z ich wykorzystania w marketingu.

kalendarz papierowy

W dobie cyfryzacji i powszechnego korzystania z urządzeń elektronicznych, wielu zastanawia się, czy kalendarze papierowe wciąż mają rację bytu. Pomimo rosnącej popularności aplikacji i narzędzi do zarządzania czasem, druk kalendarzy nadal cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego kalendarze papierowe wciąż są popularne oraz jakie korzyści płyną z ich użytkowania.

czerwony pusty baner reklamowy na ogrodzeniu

Banery reklamowe to popularne narzędzie promocyjne, które można spotkać niemal wszędzie. Są wykorzystywane zarówno przez małe firmy, jak i duże korporacje, aby przyciągnąć uwagę klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki. W tym artykule przedstawiamy rodzaje banerów, ich zastosowanie oraz zalety.

billboard

Reklama zewnętrzna odgrywa kluczową rolę w promocji firmy, produktu czy usługi. Aby przyciągnąć uwagę odbiorców i skłonić ich do działania, warto poznać zasady tworzenia skutecznych reklam. W tym artykule znajdziesz trzy podstawowe aspekty, które należy uwzględnić podczas projektowania materiałów reklamowych.

pieczatka

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jakie informacje powinna zawierać pieczątka firmowa? Pieczątka towarzyszy każdemu przedsiębiorcy, a jej prawidłowe przygotowanie jest kluczowe dla funkcjonowania firmy. W poniższym artykule przedstawiamy najważniejsze elementy, które należy uwzględnić podczas tworzenia pieczątki dla swojego przedsiębiorstwa.

profesjonalna pieczątka

Pieczątka jest nie tylko praktycznym narzędziem, ale także symbolem profesjonalizmu przedsiębiorstwa. Aby spełniała ona swoje zadania w pełni, warto zainwestować w jej odpowiednie wykonanie oraz wybór właściwych cech. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze pieczątki dla Twojej firmy.

szyld reklamowy

Jak wiadomo nie od dziś, reklama jest dźwignią handlu. Różnego rodzaju materiały marketingowe, szyldy i banery są najlepszym sposobem, aby zapoznać potencjalnych klientów z firmą oraz oferowanymi przez nią usługami. Za pomocą reklam zewnętrznych przedsiębiorcy budują również widoczność i rozpoznawalność swojej marki, a także zapoznają społeczność z nowymi produktami czy usługami. Jednym z elementów, który stanowi nie tylko element marketingowy, ale również informacyjny, jest szyld reklamowy.

biały szyld reklamowy

Szyldy reklamowe stanowią jeden z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej danego przedsiębiorstwa. To właśnie one w dużej mierze wpływają na budowanie świadomości marki oraz przyciąganie uwagi potencjalnych klientów. Obecnie szyldy reklamowe można spotkać praktycznie wszędzie. Ze względu na ich dużą popularność oraz wysoką wartość, jeżeli chodzi o działania marketingowe, aktualnie można spotkać szyldy wykonane z naprawdę różnych materiałów.