Jak przygotować firmowy kalendarz?
Firmowe kalendarze to idealny sposób na promocję firmy – są nie tylko praktycznym gadżetem, ale przy okazji skuteczną formą reklamy. Aby dobrze spełniały swoją rolę, powinny odznaczać się prostym, uniwersalnym wzorem i zachować praktyczną formę. W jaki więc sposób zaprojektować idealny kalendarz firmowy? Przeczytaj poniższy tekst, aby dowiedzieć się więcej.
Dlaczego warto stworzyć własny kalendarz firmowy?
Kalendarz firmowy jest budżetowym, ale skutecznym sposobem na promocję firmy. To gadżet, w którego posiadanie wyposażone jest każde biuro, dlatego warto uprzedzić konkurencję i postarać się, aby to logo naszej firmy wyróżniało się na jego wzorze. Specjalnie zaprojektowany kalendarz sprawdzi się zarówno jako miły prezent dla klientów i kontrahentów, jak również jako drobny upominek np. podczas targów czy eventów, na których wystawia się przedsiębiorstwo. Przy projektowaniu gadżetu warto więc zwrócić uwagę, aby logotyp firmy pojawił się w widocznym miejscu, ale przeciętnej wielkości, tak by reklama nie była zbyt nachalna. Kalendarz powinien wyróżniać się także uniwersalną i prostą formą, która przypadnie do gustu potencjalnym odbiorcom.
Jaki rodzaj kalendarza wybrać?
Jako firma zajmująca się drukiem kalendarzy w Piastowie oferujemy wiele różnych form kalendarza. Są to m.in. kalendarze ścienne, listkowe, plakatowe i planszowe. Kalendarze w formie notatnika polecamy szczególnie w przypadku, kiedy mają zostać ofiarowane ważnym klientom, ponieważ osobisty charakter tego typu kalendarza świadczy o szczególnych relacjach pomiędzy kontrahentami. Oprócz doboru właściwej formy należy także zwrócić uwagę na jakość wykonania produktu – aby dobrze spełnił swoją funkcję i zachęcał do użytku, powinien odznaczać się nienagannym wyglądem.